< Till bloggens startsida

Gymmet igår

Igår åkte jag och pappa till gymmet igen. Var sinnesjukt mycket folk där och fanns knappt någon plats att parkera på och då är det ändå en stor parkering! Men vi hittade två löpband bredvid varandra och startade helt enkelt. Körde lite tuffare igår (rätt så jävla mesigt för någon som är vältränad dock haha!) Men det kändes bra och jag blev stolt över mig själv! Vill bara träna hela tiden för det är sådan positiv känsla man får efteråt. Har alltid älskat att träna och röra på mig, men eftersom jag inte rider längre så har jag förfallit mer eller mindre.

Det jag gjorde igår var:
Gick 1,3 km
Sprang 1,5 km (utan minsta paus. så stolt!!)
Benpress 40,60 & 80 kg

Jag är verkligen stolt över mig själv som orkade springa 1,5 km utan minsta problem! Var inte ens trött men vill inte pressa för hårt så att det skadar kroppen istället. Det ska bli otroligt roligt när jag kan förbättra mina resultat hela tiden. Jag sa till mig själv "fan va grymt Malin"

Som sagt, konditionen har aldrig vart min sak däremot har jag alltid haft väldigt mycket muskler och vart ordentligt stark. Hade rätt fina magrutor ett tag också. Så muskler får jag rätt lätt. Nu vill jag dock ha mer smidiga muskler och vill inte bli biffig direkt.

Nu blev detta ett långt och tråkigt inlägg haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0