< Till bloggens startsida

Andra dagen

Igår var första dagen vi var på gymmet. Kändes bra men det är lite jobbigt när det är en massa människor runt om en. Gillar inte att cyklarna är bakom löpningen vilket gör att dom kan se allt typ. Var bara där i ca 50 min.
Jag och pappa ska åka dit alldeles strax. Har träningsvärk i magen så ska låta den vila idag! Tänkte bara gå & springa. Ska göra ett inlägg om vilket upplägg jag har och mål jag vill nå.

Det jag gjorde igår var:
Gick 12 min
Sprang 5 min
Magen vikt 10 kg 5x3
Roddmaskin 10 min.

Inte speciellt mycket men jag vill börja lugnt. För vissa kanske det inte är något att "bara" springa 5 min men för mig är det mycket. Förra året kämpade jag som bara den att klara 200 m vilket går rätt snabbt. Jag orkade bara 3 min i september. Så jag kände mig hyfsat duktig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0