< Till bloggens startsida

Träning

Hej!

Nu är äntligen ett gymkort införskaffat. Så nu kommer min blogg handla om träning, kost och lite viktnedgång.
Mitt mål är inte att gå ner i vikt, men det kommer ske av sig självt. Mitt mål är att få en mer fast kropp. Jag har alltid haft mycket muskler tack vare ridningen och slitet med att ha haft egen häst. Men eftersom att jag inte rider nu så har kroppen blivit rätt slapp och lite smått mullig. Så jag vill komma tillbaka till en kropp med fina definerade muskler. Jag har ingen kondition längre så jag kommer få börja lite från grunden. 
 
Jag har slutat med socker så mycket som det bara går. Jag har vart rätt så beroende av socker ett tag nu. Mina svagheter är godis och läsk. Har aldrig gillat bakelser vilket jag är glad för. Men godis är jag svag för!
Så nu är jag på 1 månads förbjud av allt sådant. Den första månaden är ju alltid värst, sedan kommer det lite av sig själv att man inte "kräver" socker längre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0